poniedziałek, 1 lutego 2010

Good Boys Go To Heaven, Bad Boys Go To London - Doin' The Right Thing!

Długo zastanawiałem się co tak na prawdę chce powiedzieć, co napisać, o czym wspomnieć... Dziś wiem, że przyjdzie mi z żalem opuszczać nasz toruński klimat i to co udało się nam wspólnie stworzyć. Wraz z eventem kOOl Sayin' Bye Bye, kolejny raz zobaczyłem i zrozumiałem, że ekipa Oldschoolers Crew to nie tylko my ale i wy... Nasi ludzie, przyjaciele i znajomi... Byłem zaskoczony i bardzo, ale to bardzo mile rozczarowany całym zajściem i jego przebiegiem. Mam nadzieję że daliśmy radę, bo Wy (uczestnicy) na 100% albo i na 200% daliście! Chce podziękować za obecność i serdeczność wszystkim, na długo zapadną mi te chwilę w pamięci... Word! Wierzę, że każdy z nas ma tutaj coś do zrobienia... Więc życzcie mi powodzenia i róbmy swoje! Zakasam rękawy i postaram się dotrzeć tam gdzie zamierzam! I myślę, że jeszcze się spotkamy na OSB! You Digg?! 


Brak komentarzy: