poniedziałek, 14 grudnia 2009

We Love OSB! Podziękowania!

OSB#4 The Bridge Ain't Over! 

Ekipa Oldschoolers Crew 

Chcieliśmy złożyć oficjalne podziękowania dla wszystkich zaangażowanych w tworzenie eventu OSB! Jak i uczestników bawiących się razem z nami! 

Poprostu... Big Up! 

kOOl MiKe: 

Ja osobiście w szczególności chciałem podziękować ekipie Zulu Nation Polska, za to że nas odwiedziliście i że jesteście z nami! 

 One Love! 

Oraz naszemu toruńskiemu środowisku i przyjaciołom Oldschoolers Crew... 
With out you guys, there will be no OSB! 

Wiecie o kim i o czym mówie! 

 ReSpEcT! 

 Finger: 

OSC, TCR, TRN! Pozwolę sobie takim skrótem podziękować Wam. 

DAMI: 

Ja natomiast przede wszystkim dziękuję założycielom OSC (eF'owi i Mike'owi) za przyjecie mnie do ekipy i danie mi szansy zaprezentowania sporej dawki dobrej muzyki; dziękuję "zulusom" za przy bycie, poznanie się na żywo, i uczestniczenie z wami w tym wydarzeniu jakim było OSB; dziękuję reszcie przybyłych, znajomych i nieznajomych, za to że byliście i stworzyliście niepowtarzalny klimat tej imprezy... 

 BIG UP, ONE LOVE, Peace Unity Love & Having Fun !!!

Brak komentarzy: