poniedziałek, 16 marca 2009

Bboy Mojżi

Prezentujemy toruńskiego breakboya - Mojżi. Marek Maciejewski zaczął trenować 2,5 roku temu w klubie Jantar na R2 w Toruniu, a obecnie regularnie trenuje ze swoimi ziomkami Piotrasem i Czachą. Jego dużym atutem to ciągły progres (ostatnio szlifuje twistery), więc sprawdźcie skills'y tego chłopaka na parkiecie. O początkach pasji w zdigitalizowanym świecie mówi:
"Zajawka zaczęła się w momencie kiedy skończyłem jeździć na deskorolce bo stwierdziłem że jest do bani i wyczaiłem film na youtubie drifters vs pokemon uk bboy 2006 i stwierdziłem, Że to jest właśnie to."


Często jestem pytany przez ekipy z zewnątrz o lokalną scenę, więc przypomnę że pionierskim składem był Crazy Freezers, teraz jest młoda fala w postaci pojedynczych osób z zajawką. Tym bardziej staramy się promować breaka w grodzie Kopernika. Co do deski, czy to beton czy puch, it still rocks! Boarding 4 Life!

Brak komentarzy: